Klantvriendelijke bediening, goede materiaal, wel aan de prijs.

Vriendelijke bediening, goed materiaal, wel aan de prijs.

goed materiaal en vriendelijke service.

Voor het eerst materialen wezen halen, als 1 van de weinige een kant en klaar boeibord op voorraad. Bij ophalen nog goede tips gekregen voor het afwerken.

Prima service en op zaterdag geopend

Prima service en op zaterdag geopend

Eitje!

Via de website een balk besteld welke op een bepaalde dag afgeleverd zou worden bij de vestiging in Den Bosch. Ik werd een paar dagen van tevoren gebeld met de mededeling dat de balk binnen was en klaar lag om te worden afgehaald! Prima actie en een dikke pluim.

Precies zoals ik verwacht

Keurig geleverd, niet helemaal volgens planning, maar a la. Vriendelijke bezorger.

Zeer goed geholpen

Persoonlijke touch

Dit was mijn eerste keer bij PontMeyer: voor herhaling vatbaar

Besteld en afgehaald. Fijne parkeerplaats en goede adviezen voor een aantal andere zaken.

Top! Meewerkend en accuraat

Ik wilde de afleverafspraak verzetten, geen probleem. Zonder gevraagd te hebben belt de chauffeur dat ie er is, afleveren op de plek die we graag wilden. Toppers!

Snelle bezorging

Ik had niet verwacht dat mijn bestelling er zo snel zou zijn. Product was naar wens.

komt na wat is afgesproken

Bestel op zich niet veel, maar wat ik bestel wordt netjes op afgestemd moment bezorgd. en als er iets niet op de site staat werd ik netjes te woord gestaan waarna we uiteindelijk ook de juiste spullen konden bestellen.

Wegens een beschadigde deur in Dordrecht moesten we naar Rotterdam voor een onbeschadigd exemplaar.

Helaas was de Svedex Alpine wit opdekdeur 93x2115, Rechts beschadigd met twee krassen van 55mm x 3a4mm breed. Het was de enige aanwezige deur, doch er werd met PondMeyer Rotterdam contact opgenomen, daar was er ook 1 van dezelfde grootte maat, en of we die daar alsnog op wilde halen. In Rotterdam was de aanwezige deur wel in goede- en onbeschadigde staat. Het paumelle hulpstuk hebben we vanuit Dordrecht meegenomen. Dat we de deur alsnog in Rotterdam moesten halen bracht extra kosten met zich mee van € 20,00

Site kan beter, kortingscode werkt niet. Slecht bereikbaar. Zal terug gebeld worden wat niet gebeurd

Zie boven. Zou nu echt weleens teruggebeld willen worden

Gewoon een goed bedrijf.

Voor vragen, voor advies, voor goed materiaal, voor snel bezorgen, dan moet je wel naar PontMeyer gaan.

Prima Bella!

Mooi assortiment met kwaliteitsproducten. Eenvoudig te bestellen en in te plannen voor levering. Wordt geleverd door ervaren chauffeurs met materieel van deze tijd. Uitstekend voor middelgrote en grotere projecten.

altijd goed geholpen

fijne onderneming waar ik altijd iets kan vragen

Prima service en vakmanschap

Eerste keer bij Pontmeyer Zwaag en gelijk goed geholpen en begeleid. Prima zaak

Goed geholpen en kwaliteit….

Kan geen bouwmarkt tegen op……..

Heel netjes

Online besteld en alles stond klaar Vakkundig geholpen

top

Mooie producten, heel snel geleverd en goede service na een beschadigd product.

uitstekend

Makkelijk binnen rijden, behulpzaam personeel en groot assortiment

Bestelling niet binnen geen bericht

Bestelling gedaan via website; datum van afhalen ingevuld; geen bericht dat die datum niet haalbaar is; op betreffende datum naar filiaal gereden; bestelling niet binnen…

Doen wat ze beloven

Het was lastig een bestelling naar n andere vestiging om te zetten. Klantenservice moeilijk te bereiken.

Top personeel.

Symon Spiersweg 17

1506 RZ Zaandam

075 653 62 92

Over PontMeyer

Sinds 1844 is PontMeyer de vooraanstaande leverancier van hout, plaat- en bouwmaterialen. Vele generaties vertrouwen op de service en kwaliteit die PontMeyer dagelijks weer probeert te verbeteren aan de honderden klanten die zij dagelijks beleveren of ontvangen in onze vestigingen. De mening van de klant van PontMeyer is erg belangrijk. In het contact de klant probeert PontMeyer steeds weer te kijken hoe ze hun dienstverlening verder kunnen verbeteren.